Obchodní podmínky

Všeobecné obchoní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.mahozadecor.cz

Provozovatel obchodu:

MAHOZA DECOR
Martina Zárubová
Soukenická 46
274 01 Slaný

Odpovědný vedoucí: Martina Zárubová

email: info@mahozadecor.cz
tel. 605 272 495, 603 211 604

IČ 753 94 031

NEJSME PLÁTCI DPH

č.ú.: 2700218464/2010

Objednání zboží a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.mahozadecor.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem povinných údajů. 
Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupující je povinen uvést správné registrační údaje, a to zejména úplnou poštovní adresu, na kterou má být zboží odesláno. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím a přijeté objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

Zrušení objednávky:

Zákazník má právo zrušit objednávku bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku zabalení zásilky. Tuto skutečnost je zákazník povinen oznámit buď emailem, nebo telefonicky.

  • v případě, že objednávka byla již vyřízena a byla zabalena, budou zákazníkovi vyúčtovány náklady spojené se zabalením zásilky.
  • v případě, že objednávka byla již vyřízena a byla expedována, budou zákazníkovi vyúčtovány náklady spojené se zabalením a expedováním.
  • v případě, že zákazník zruší objednávku před zabalením či expedováním, nebude účtován žádný poplatek.

Rozpor s kupní smlouvou:

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Ceny zboží

Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu a další poplatky může ověřit na stránce doprava a platby. Všechny ceny jsou uvedeny s DPH.

Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

Ke každé dodávce zboží vystaví prodávající doklad o zaplacení, který na vyžádání zašle kupujícímu spolu se zbožím, případně elektronicky či doporučeným dopisem. V případě osobního odběru ho obdrží kupující v místě odběru a ve vlastním zájmu si zboží při přebírání zboží překontrolujet.

Konkrétní způsob platby si zvolí zákazník dle možností uvedených při objednávce v sekci košík a to platba předem na účet nebo platba dobírkou při převzetí zboží od dopravce.

 

V případě, že si kupující zvolil jako způsob doručení dobírku a zásilku z libovolných důvodů nepřevezme, bude toto jednání považováno za porušení "Obchodních podmínek" a "Kupní smlouvy". 
Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 200,- Kč.

Nevyzvednutí zásilky se dle zákona nepovažuje za odstoupení od platné smlouvy. Zároveˇm Vás ve chvíli návratu  nepřevzaté zásilky na dobírku uvedeme v seznamu nespolehlivých zákazníků na www.nespolehlivizakaznici.cz Z této databáze budete vymazán/a ve chvíli uhrazení dluhu.

V případě, že kupující požádá o opakované doručení, bude mu zásilka znovu zaslána a celková cena objednávky bude zatížena dvojnásobným poplatkem za poštovné.

Dodací lhůta, doprava zboží

Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky.

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 1-3 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. O tom, že prodejce předal zásilku k expedici zvolenému dopravci je zákazník informován e-mailem a sms.

V případě, že objednané zboží nebude dlouhodobě na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci v dohodnuté lhůtě, má prodávající právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet, a to nejpozději do 14 dnů od vzájemné dohody.

V případě zvolené platby předem na účet, bude objednávka rezervována po dobu 7ti dnů od odeslání objednávky. Pokud do této lhůty nebudou připsány peníze na účet, bude objednávka stornována a zboží dáno dále do prodeje.

Zboží zasíláme až po připsání celé částky na účet (tj. včetně poštovného).

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo odstoupit od smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty: info@mahozadecor.cz

V tomto případě Kupující oznámí prodávajícímu, že odstupuje od kupní smlouvy, uvede číslo objednávky, jméno a datum nákupu.

V případě odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Uvedené zboží zašle zpět v uvedené lhůtě na adresu obchodu.

MAHOZA DECOR
Soukenická 46,
274 01 Slaný
Česká republika

Vrácené zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty. Ve vlastním zájmu zašle Kupující zboží zpět jako pojištěnou zásilku a zvolí vhodný obal, jelikož prodejce neručí za případnou ztrátu či poškození zásilky při přepravě.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, má dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno.
Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Ve lhůtě deseti dnů od vrácení zboží kupujícím dle  obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zda-li vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

Při splnění všech výše uvedených podmínek vrátí prodávající kupní cenu zboží bezhotovostně na účet určený kupujícím, případně v hotovosti na provozovně, a to nejpozději do 10 dnů po skončení lhůty na přezkoumání zboží dle obchodních podmínek. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Reklamace zboží, záruční podmínky

Kupující by měl ve vlastním zájmu prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí.
Pokud je zjištěno poškození obalu výrobku, kupující zkontroluje stav zboží. Kupující má právo viditelně poškozenou zásilku nepřebrat. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zásilky a stvrzuje, že dorazila bez viditelného poškození.
Pokud zjistíte rozbitou věc po rozbalení, je potřeba reklamovat na České poště- ukázat jim celý balík včetně obalového materiálu, aby bylo vidět, že byl dobře zabalený.... Je potřeba reklamovat do dvou prac. dnů.

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím.
Záruka se nevztahuje na poškození v důsledku manipulace jednoznačně vedoucí k poškození výrobku nebo v důsledku nesprávného užívání.

Údržba zakoupeného zboží: Veškeré zboží slouží především jako dekorace, při čištění či udržování tohoto zboží je tedy třeba postupovat s ohledem na tuto skutečnost. Keramiku z řady Mynte  je možné umývat v myčce nádobí. U textilu je vždy uvedena informace o vhodném způsobu praní. Ostatní dekorace a doplňky čistěte pouze navlhčenou textilií nebo se předem informujte u prodejce o správné údržbě. Při nesprávném postupu údržby (použití horké vody, drsné houbičky, myčky, saponátu apod) prodejce neručí za případné škody a změny stavu produktu a není možné tyto vady reklamovat!

Při případné reklamaci kupující kontaktuje prodejce e-mailem nebo telefonicky.

Reklamované zboží následně zašle ve vyhovujícím obalu (nejlépe originálním) a vždy běžným obchodním balíkem na adresu: MAHOZA DECOR, Soukenická 46, Slaný 27401. Pokud bude reklamované zboží zaslané dobírkou, nebude tato zásilka přijata. Součástí reklamace by měl být doklad o zaplacení zboží a popis závady. Při oprávněné reklamaci má kupující právo na přiměřenou náhradu tohoto dopravného.

V případě oprávněné reklamace se prodávající zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího doručení.

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících (jméno, příjmení, adresa, telefon a e-mail) jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.

Závěrečná ustanovení

Objednávka spotřebitele je po svém doručení prodávajícímu jako uzavřená smlouva archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli zřejmé z vlastního procesu objednávky. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky. Odesláním elektronické objednávky kupující akceptuje bez výhrad veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky.

Upozorňujeme, že informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Prodejce může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky. Prodejce si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu obchodních podmínek, avšak všechny starší verze obchodních podmínek jsou u prodejce archivovány a kupující si je může vyžádat e-mailem.

Kotraktní údaje prodávajícího:

Adresa obchodu:

MAHOZA DECOR
Soukenická 46,
27401 Slaný

Faktrurační adresa:

Martina Zárubová
Soukenická 46
27401 Slaný

e-mail: info@mahozadecor.cz
tel.: 605 272 495, 603 211 604

Odpovědný veducí: Martina Zárubová

Otevírací doba kamenného obchodu: PO-PÁ 9-17h, SO 9-11h, po domluvě i v jiný čas!

Nákupní košík
je prázdný

Přihlášení

Facebook

Infolinka

+420 605 272 495

Po - Pá: 9:00 - 17:00
So: 9:00 - 11:00

 

 

Máme i kamenný obchod! VŠECHNO ZBOŽÍ MÁME SKLADEM!!!!!!!

Kontaktujte nás





Obchodní podmínky - Mahoza.cz
Obchodní podmínky - Mahoza.cz
Chcete-li dostávat na e-mail novinky, vyplňte svůj e-mail.